بنده به آقای ابوترابی فرد به دلیل رفتار های منافق صفتانه درباره ی برجام و جانب داری های بی دلیل از دولت، رای نخواهم داد و بجاش رای ایشون رو به آقای کوچک زاده خواهم داد.
حتی حاضرم بجای آقای ابوترابی فرد، فردی مثل عارف یا یک اصلاح طلب رای بیاره، چون در اون صورت تکلیف ما با اون فرد روشنه اما الان آقای ابوترابی فرد چیزی شبیه به شترگاوپلنگ هستند و تکلیف ما با ایشون روشن نیست!
اگرکسی هم شاکی باشه باید از بیشعوری اون کسی که این لیست رو بسته شاکی باشه نه از دست من!
چون بنده دوست ندارم 4 سال دیگه مثل وضعیت فعلی لاریجانی و جلالی این آدم رو تو لیست اصلاح طلب ها ببینم!

در مورد اینکه چرا آقای کوچک زاده رو انتخاب کردم باید عرض کنم که مجلس دادبزن هم می خواد !
اعضای محترم این لیست حداکثر می تونن تا 61 دسیبل صداشون رو بالا ببرن در صورتی که مجلس بعضی جاها نیاز به صداهایی بالاتر از 90 دسیبل داره و علاوه بر این ادب و احترام در گفتار هم تا یه جایی لازمه از یه جا به بعد کار رو باید سپرد به آقای کوچک زاده :)




و اما در مورد مجلس خبرگان باید عرض کنم مسئله ی خیلی پیچیده ای وجود داره !
بنده فقط به 3 بزرگواری که در لیست بالا مشاهده می کنید رای خواهم داد چون بقیه افرادی که در لیست های مشترک هم حضور دارند، اگر چه که آدم های صالحی هستند اگر هر دو جبهه ی اصولگرا و اصلاح طلب به اینها رای بده، آراء آقای مصباح، جنتی، یزدی و موحدی کرمانی بسیار پایین میاد و این یک توطئه ی پنهانه که باید فوراً اطلاع رسانی بشه و عده ای باید برای بالانس شدن آرا بقیه ی لیست رو خالی بگذارند .


پی نوشت: اسم آقای موحدی کرمانی رو به اشتباه نوشته بودم، چون فکر کردم بعد از اعتراضشون از لیست اصلاح طلب ها و اعتدال خارج شدند.